Ce este bursita iliopsoas?

Bursita iliopsoasa. Bursita Iliopsoas (șold, inflamație a mucoasei inghinale)

Condiția se dezvoltă adesea prin utilizarea excesivă la sportivi sau la alte persoane care își exercită în bursita iliopsoasa regulat. Restul și gheața ajută adesea persoanele care au cazuri ușoare de bursită de iliopsoas.

Persoanele care suferă de simptome mai severe pot necesita terapie fizică sau alte tratamente. Fapte rapide privind bursita iliopsoas: Atunci când o persoană dezvoltă bursită de iliopsoas, pot prezenta inflamații dureroase. Bursita de litiopauză este adesea menționată ca un sindrom de utilizare repetitivă. După cum se poate aștepta cu umflarea în jurul articulației șoldului, durerea este simptomul principal.

Navigare principală

Ce este bursita bursita iliopsoasa Bursita de Iliopsoas afectează mușchii din jurul articulațiilor șoldului. Bursita de Iliopsoas este un răspuns inflamator în bursa situată sub mușchiul iliopsoas.

Mucusul iliopsoas este un grup de doi mușchi situați în fața șoldului interior. Bursa este un sac cu lichid care se află între mușchi, ligamente și articulații. Atunci când funcționează în mod normal, bursa asigură amortizarea și reduce iritarea de frecare și frecare. O bursă avariată provoacă inflamații care pot reduce gradul de mișcare al unei persoane, ceea ce face dificilă mișcarea.

Cauzele durerilor de sold

Atleții și persoanele care bursita iliopsoasa în mod regulat tind să dezvolte această condiție. Se poate dezvolta, de asemenea, la persoanele cu afecțiuni cronice, cum ar fi artrita sau la persoanele cu șolduri strânse.

Simptome În funcție de gravitatea umflăturii, durerea poate începe în partea din față a șoldului și poate radia piciorul.

Durerea poate, de asemenea, radia spre fese.

  • Din am mai des dureri lombare, in februarie in urma unei dureri spontane ca o sagetare in coloana am lesinat si am ajuns la spital, cu dureri groaznice de mijloc.
  • Pentru ca de la una dintre aceste activitati m-am molipsit cu ceea ce se numeste bursita iliopsoasului, afectiune despre care recunosc ca nu auzisem pana acum.
  • Doppelherz kollagen articulatii
  • Perspectivă pentru bursita iliopsoas Ce este bursita iliopsoas?

În plus, persoanele cu bursită de iliopsoas sunt susceptibile de a avea rigiditate dimineața. Adesea, rigiditatea va scădea pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, o persoană ar putea suferi, de asemenea, durere atunci când: exercitarea urcând în sus și în jos pe scări ridicându-se dintr-o poziție așezată extinderea sau ridicarea bursita iliopsoasa bursita iliopsoasa ambelor picioare Nu este neobișnuit ca durerea și disconfortul să devină mai severe în timp.

Care sunt cauzele?

Psoas Related Pain - Practical Clinical Examination Skills

Utilizarea repetată a mușchilor iliopsoas, cum ar fi de la rulare, poate provoca bursita iliopsoas. Mai multe cauze potențiale pot duce la bursita iliopsoas. Una dintre cele mai probabile cauze este folosirea repetitivă. Atleții și persoanele fizice active sunt mai expuse riscului decât persoanele sedentare.

Alergătorii, schiorii și înotătorii sunt expuși riscului de a dezvolta această afecțiune.

bursita iliopsoasa

De bursita iliopsoasa, o persoană care are șolduri strans poate dezvolta bursita iliopsoas. Șoldurile strânse exercită o presiune suplimentară asupra ligamentelor, articulațiilor și mușchilor. Presiunea provoacă frecare, care poate duce la condiție. Unele afecțiuni cronice pot provoca, de asemenea, bursita iliopsoas. În special, persoanele cu artrită, atât reumatoide, cât și osteoartrite, prezintă un risc crescut. Ambele aceste bursita iliopsoasa pot provoca frecare excesivă în șolduri care apoi conduc la bursită de iliopsoas.

Opțiunile de tratament Tratamentul pentru bursita de iliopsoasă depinde de cauza și severitatea afecțiunii. Când bursita iliopsoasa diagnosticate devreme, remedii la domiciliu sunt adesea suficiente. În cazuri mai severe, o persoană ar putea avea nevoie să solicite sfatul medicului pentru a trata durerea.

Cazurile ușoare necesită adesea puțin mai mult decât odihnă și înghețare pentru a opri inflamarea.

Ce să știți despre bursita iliopsoas

bursita iliopsoasa Unii oameni ar putea, de asemenea, să beneficieze de medicamente antiinflamatoare de tip over-the-counter. Persoanele care suferă de episoade ușoare de bursită iliopsoas ar trebui să ia în bursita iliopsoasa oprirea sau reducerea activității care provoacă bursita. În medicamente pentru tratamentul artrozei condroprotectoare mai severe, o persoană poate solicita terapii suplimentare.

Unele terapii includ: terapie fizică care se concentrează asupra rezistenței și flexibilității șoldului injectarea corticosteroizilor direct în bursa medicamente anti-inflamatorii antibiotice atunci când infecția este prezentă ajutoare de mers pe jos, cum ar fi bastoane, pentru a scuti presiunea Dacă o persoană are artrită, medicul va trata starea de bază.

Ce este un sac subțire / bursa?

Medicamentele concepute pentru a viza simptomele artritei vor ajuta probabil la ameliorarea bursitei. O persoană ar trebui să discute cu medicul său dacă suferă de durere de șold asociată artritei.

Tot ce trebuie să știți despre durerea creasta iliacă Durerea creierului iliac, durerea din zona pelvisului este o altă plângere referitoare la șolduri. Aflați mai multe despre acesta aici. Citeste acum Întinderi și exerciții pentru prevenire Întinderea și exercițiile fizice pot fi folosite pentru a preveni bursita iliopsoas. Una dintre cauzele principale este frecarea și frecarea bursita iliopsoasa pot apărea atunci când șoldurile sunt prea strânse. Stretching-ul poate ajuta la atenuarea stransului.

Există multe întinderi care se concentrează pe șolduri, incluzând următoarele: Lying rotirea șoldului Așezați-vă pe podea cu picioarele plate și genunchii îndoiți. Așezați o gleznă peste celălalt genunchi. Rotiți șoldul în bursita iliopsoasa și în afară.

Video: Chronic Inflammation in the Body Otherwise Known as Inflamma-Ageing 2021, Iunie

Butterfly stretch Stați pe podea și puneți tălpi de picioare împreună. Împingeți ușor genunchii spre podea. Porumbelul se întinde Porțiunea de porumbel poate ajuta la întărirea șoldurilor și prevenirea bursitei iliopsoase.

Stați cu un genunchi îndoit în fața corpului la un unghi de 90 de grade, cu călcâiul spre șoldul opus.

bursita iliopsoasa

Extindeți celălalt picior în spatele corpului cât mai mult posibil. Mișcați ușor soldul spate înainte și înapoi.

Despre durerile de sold

Repetați cu cealaltă față. Când vă întindeți pentru prima dată, mergeți foarte lent și ușor. Bursita iliopsoasa să țineți fiecare întindere timp de de secunde și repetați de mai multe ori pe ambele părți. Se întind bursita iliopsoasa cât de des posibil.

bursita iliopsoasa

În plus față de întindere, o persoană poate dori să-și întărească șoldurile. Șoldurile mai puternice pot ajuta la prevenirea rănilor cauzate de o suprasolicitare necorespunzătoare. Unele exerciții care vor ajuta la întărirea șoldurilor sunt enumerate mai jos.

bursita iliopsoasa

Lovitură laterală În picioare, ridicați un picior în lateral. Faceți acest lucru pe ambele părți și repetați între 10 și 15 ori pe fiecare parte. Pe măsură ce crește puterea, încercați să adăugați greutăți ușoare la glezne.

Bursita iliopsoasului – din placerile vietii de alergator

Țineți-l pe perete pentru echilibru, dacă este necesar. Șoldul crește Lie pe teren cu ambele picioare plantate pe podea, în apropierea feselor. Ridicați un picior drept în sus, menținând coapsele paralele.

Ridicați șoldurile de pe sol. Repetați între 10 și 15 ori. Raise picior Puneți ambele mâini și genunchii pe podea.