Ce trebuie să știți despre ghemuțe adânci pentru a evita rănirea genunchilor

Șoldurile rănite după ghemuțe, Ce trebuie să știți despre ghemuțe adânci pentru a evita rănirea genunchilor

În copilărie grădiniță și mai devreme nu puteam să mă ghemuiesc fără să-mi ridic călcâiele, spre deosebire de majoritatea copiilor. Apoi, de la 5 ani de dans, chiar și atunci hud.

El a anunțat asta și celorlalte fete, spunând: dar poate merge pe călcâi fără să se simtă obosit. Atunci nu am înțeles și nu am înțeles esența, era mică.

Știrile digera

În continuare, școala, secțiunea de schi, standard: ghemuțe pe un picior, al doilea întins paralel cu podeaua - paralela nu a funcționat niciodată. Așa că am trăit să am 27 de ani. Acum mă interesează fierul fierbinte. Îndrăgostit nebun de sarcinile de putere. Și acum toată copilăria este în fața ochilor mei: nu pot să am un ghemuit cu un biliard. Vânătoarea sobă.

Ce trebuie să știți despre ghemuțe adânci pentru a evita rănirea genunchilor

Nu sunt De fapt mă antrenez de 5 ani. Care este motivul? Sunt probleme cu tragerea copilăriei? Nu sunt leneș, dimpotrivă. Pentru ceea ce mă angajez, nu o voi șoldurile rănite după ghemuțe până nu o perfecționez la perfecțiune. Poate că singurul lucru care nu funcționează în viață este un ghemuit. Ar putea fi trăsături fiziologice sau ar trebui să fie întins tendonul lui Achile sau altceva?

Ostrov2006)volksparts.ro

Vă rugăm să ajutați. Clasele din sală sunt fericirea, bucuria mea, nu pot trăi fără ele. Sunt îngrozitor de asta.

Din păcate, nevăzând cum faci exercițiul și care este exact greșeala, nu pot trage concluzii.

Răspunsul este:

Dar dacă dificultățile au apărut constant, este foarte posibil să existe anumite caracteristici ale structurii fiziologice. Pe baza experienței mele de muncă, pot spune că uneori chiar și funcțiile de mers pot deveni cauza unor astfel de probleme. Dar pentru a identifica aceste cauze ar trebui să fie profesioniști medicali competenți. Salutări, Victoria Monchenko Credeți că pentru a pierde în greutate și a menține o formă fizică bună, trebuie să petreceți cel puțin câteva ore pe zi la sală, apoi să smulgeți cămașa din cămașă?

Squats - asta îți trebuie! Cineva va spune că ghemuirea nu este interesantă și că nu beneficiază de exerciții fizice. Dar aceasta este baza a aproape toate programele sportive. Începe să ghemuiești în fiecare zi, nu ignori exercițiul, vechi ca lumea. Gândiți-vă la șoldurile rănite după ghemuțe pe care le obțineți ca bonus.

Informații utile

Squats sunt exerciții fizice de bază care afectează mai multe grupuri musculare simultan. Te înșeli! Acesta este un antrenament cuprinzător, util pentru întărirea mușchilor întregului corp.

șoldurile rănite după ghemuțe

Ghemuit, îl faci să funcționeze nu numai mușchii feselor și șoldurilor. Nu uitați de sarcina care se află șoldurile rănite după ghemuțe gambe, partea inferioară a spatelui, abs, partea superioară a spatelui și chiar ceafa. Asigurați-vă că le includeți în încălzire înainte de antrenamentele principale - simplu și eficient. Un caz frecvent.

șoldurile rănite după ghemuțe

Ridicați-vă corect - spatele este îndreptat, brațele sunt în față, picioarele sunt întinse lățimea umerilor între ele. Îndoiți un picior și trageți-l înapoi.

Scapă de zahăr rafinat

Acum începe să ghemuiești. Reduceți carcasa pe cât posibil. Apoi îndreptați și repetați exercițiul de mai multe ori, folosind celălalt picior. Comentariu expert Squats diferă unul de celălalt: Tipul de greutăți - barbell, gantere, echipament de fitness, mingi, pungi bulgărești și alte zeci de altele.

Dispunerea greutăților - pe spate, pe piept, în brațe, pe centură și alte opțiuni. Tehnica de execuție - cu diferite setări ale picioarelor, înclinarea corpului, viteză, amplitudine de execuție etc. Implementare diferită în numărul de abordări și repetări. După cum puteți vedea, varietatea de variații este uriașă.

Instalare Smith

Puteți încerca întotdeauna un nou tip de squats. Cu toate acestea, există dogme comune în respectarea tehnicii squat. Ele se bazează pe securitate.

Există, de asemenea, cazuri în care o persoană nu poate începe antrenamentul din cauza condițiilor medicale. Aici, desigur, puteți încerca să vă consultați cu un antrenor, care vă poate permite să efectuați exercițiile. Dar va fi necesar să se reducă durata claselor, precum și numărul de cercuri. Trebuie să fie efectuate acasă. Mai jos sunt prezentate exerciții care alcătuiesc un singur complex.

De asemenea, este foarte important faptul că se efectuează o încălzire generală înainte de începerea exercițiilor. Deci, ghemuindu-te, forțezi multe grupuri musculare să lucreze activ.

Și cu cât mușchiul este în formă bună, cu atât pierzi mai rapid în greutate. Prin urmare, dacă mergeți la sală doar în acest scop, ghemușii trebuie să fie prezenți în programul de exerciții cuprinzătoare. Este deosebit de important pentru fetele care doresc șoldurile rănite după ghemuțe slăbească rapid fără să se epuizeze cu ore de antrenament în sala de sport înainte de transpirație.

Trebuie să vă pompați picioarele și să vă faceți stomacul șoldurile rănite după ghemuțe Du-te ghemuit!

Cauzele viței mari

Exercitiul este destul de complicat, dar rezultatele vă vor mulțumi. Spatele este îndreptat, picioarele depărtate, brațele în fața ta.

Întindeți un picior înainte. Încercați să faceți mișcări, astfel încât să fie într-o poziție strict paralelă cu brațele și suprafața orizontală.

șoldurile rănite după ghemuțe

Începe să ghemuiește-ți timpul. În cea mai mică poziție posibilă, șoldurile ar trebui să atingă călcâiul piciorului pe care te ghemuiești, iar cel de-al doilea roseata articulara si durere ar trebui să fie la câțiva centimetri de podea, fără să-l atingă. Cel mai dificil este să îndrepți fără să cazi. Postură frumoasă Nu contează dacă vă ghemuți cu sau fără greutăți, în partea inferioară a spatelui partea de sus   spatele și gâtul sunt, de asemenea, o sarcină.

șoldurile rănite după ghemuțe

Dar acești mușchi sunt responsabili de netezirea, frumosul. Când faci ghemuțe, privește-ți spatele. Ar trebui să fie cât mai posibil, altfel nu se poate obține un rezultat pozitiv. Spatele este drept, picioarele împreună. Îndoiți piciorul stâng la genunchi și încercați să-l apucați cu dreapta în spatele piciorului inferior cu piciorul. Este șoldurile rănite după ghemuțe complicat pentru tine? Apoi, așezați coapsa unui picior pe coapsa celuilalt - ca și cum ai fi așezat să te sprijini pe un scaun.

Îndoaie-ți brațele în fața ta la coate, palmele în lacăt. Stai încet. Ce provoacă multe accidentări sportive? Toate din cauza efortului fizic puternic, care nu poate rezista la ligamente slabe și mușchii slab dezvoltați ai spatelui și picioarelor.

Pentru prevenirea rănilor, care este relevant atât pentru începători, cât și pentru sportivi profesioniști, nu doare antrenarea activă a mușchilor șoldurile rănite după ghemuțe inferior. Cei mai obișnuiți ghemuți fac doar asta. Mobilitatea articulațiilor se îmbunătățește, genunchii, gleznele, mușchii picioarelor și spatele lucrează într-un singur mod, ca o singură echipă.

Nu ai nevoie deloc. Stai drept, cu picioarele împreună, cu mâinile în sus. Acum ghemuiește-te, ducându-ți puțin pelvisul înapoi - imaginează-ți șoldurile rănite după ghemuțe și cum ai sta pe un scaun. Când șoldurile sunt paralele cu suprafața orizontală, lăsați scurt în această poziție, apoi vă puteți dezlega și puteți ridica în poziția de pornire.

Mai repede decât oricine, mai presus de toate Gata, dezvolți forța extensiei șoldului, ceea ce înseamnă că în timp va fi mai ușor să împingeți de pe sol atunci când faceți un salt. Squats, ca parte a programului principal de antrenament, va ajuta la îmbunătățirea performanței atletice generale.

Cateva cuvinte despre keto diet

Vei deveni mai rapid și vei alerga în continuare, sări mai sus. Exerciții universale pentru sportivii profesioniști care se implică în sporturi de joc, salturi înalte, jogging. Excelent pentru începători.